25–27 / 3 / 2025 - Kongresové centrum Praha
S nástupem umělé inteligence a zralé generace Z, která stále více ovlivňuje trh, čeká retail zásadní změna. Nové prodejní kanály, technologie a rostoucí očekávání spotřebitelů nutí značky investovat do moderních způsobů propojení se zákazníky.
Poprvé díky umělé inteligenci můžeme dosáhnout hlubokého a zároveň masového propojení se zákazníky. Zážitky v retailu se tak stávají více osobními a relevantními než kdy dříve.
Tato prezentace se zaměří na budoucnost retailu z pohledu hodnot moderního spotřebitele.
Je známý jako „král zákaznické zkušenosti“ a je světovou autoritou v oblasti porozumění spotřebitelskému chování. Zaměřuje se na vliv technologií a digitálního prostředí na chování zákazníků a zkoumá, jaké faktory ovlivňují naše ekonomická rozhodnutí. Díky těmto znalostem dokáže předvídat, jak se spotřebitelé budou chovat v budoucnosti, a radit firmám, jak se na tyto změny připravit. Je konzultantem pro řadu velkých světových značek v oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti, omnichannel strategie, umělé inteligence, maloobchodní futurologie a peer-to-peer ekonomiky. Je to nejen uznávaný autor, řečník na konferencích TED, ale také vysokoškolský pedagog. Jeho vystoupení jsou proto podnětná, energická a zábavná. Každý rok mluví tento rodilý Ir k desítkám tisíc účastníků konferencí po celém světě.
Special guest: Mig 21