Struktura programu Retail Summitu 2025

25–⁠27 / 3 / 2025 - Kongresové centrum Praha

Prolog

úterý - 25 / 3 / 2025

14:00-20:00

Registrace

14:40-17:00

The Best of Czech Promotion Summit

16:30-18:15

Specializovaný workshop

Technologie pro efektivnější retail
17:00-21:00

Get-Together

Prostor pro networking
19:00

CEO Dinner

Na pozvání SOCR ČR
První den

středa - 26 / 3 / 2025

08:00-09:00

Registrace účastníků

09:00-11:00

Blok A

Moderuje:
Martin Veselovský , moderátor, DVTV
Úvodní slovo
Tomáš Prouza
Tomáš Prouza prezident, SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce
Rozvoj kategorií
Zákaznické trendy
Přijímání inovací
Keynote Speaker
Radost z CX: Úspěch v retailu díky lepšímu propojení se zákazníky
Ken Hughes
Ken Hughes The King of Customer Experience
09:00-11:00

Radost z CX: Úspěch v retailu díky lepšímu propojení se zákazníky

O čem to bude?

S nástupem umělé inteligence a zralé generace Z, která stále více ovlivňuje trh, čeká retail zásadní změna. Nové prodejní kanály, technologie a rostoucí očekávání spotřebitelů nutí značky investovat do moderních způsobů propojení se zákazníky.

Poprvé díky umělé inteligenci můžeme dosáhnout hlubokého a zároveň masového propojení se zákazníky. Zážitky v retailu se tak stávají více osobními a relevantními než kdy dříve.

Tato prezentace se zaměří na budoucnost retailu z pohledu hodnot moderního spotřebitele.

Ken Hughes

Ken Hughes

The King of Customer Experience

Je známý jako „král zákaznické zkušenosti“ a je světovou autoritou v oblasti porozumění spotřebitelskému chování. Zaměřuje se na vliv technologií a digitálního prostředí na chování zákazníků a zkoumá, jaké faktory ovlivňují naše ekonomická rozhodnutí. Díky těmto znalostem dokáže předvídat, jak se spotřebitelé budou chovat v budoucnosti, a radit firmám, jak se na tyto změny připravit. Je konzultantem pro řadu velkých světových značek v oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti, omnichannel strategie, umělé inteligence, maloobchodní futurologie a peer-to-peer ekonomiky. Je to nejen uznávaný autor, řečník na konferencích TED, ale také vysokoškolský pedagog. Jeho vystoupení jsou proto podnětná, energická a zábavná. Každý rok mluví tento rodilý Ir k desítkám tisíc účastníků konferencí po celém světě.

11:00-11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30-13:15

Blok B

Moderuje:
Martin Veselovský , moderátor, DVTV
Mastercard Obchodník roku 2024: Finále kategorie „Inovace roku“
Přichází velká změna v naší interakci s e-shopy. Jak bude vypadat?
Tervel Šopov
Tervel Šopov Partner, Deloitte
Jak dostat inovace do srdce zákazníka
Jaké inovace (ne)mají úspěch u zákazníků
13:15-14:30

Pracovní oběd

14:30-16:15

Blok C

Moderuje
Jan Patera , Partner, Blue Events
Revoluce v privátních značkách
Paolo Bonsignore
Paolo Bonsignore Commercial Director, Coop Italian Food
Prevence plýtvání potravinami
Jak překonat bariéry mezi výrobou a retailem
Představení nového prodejního konceptu pro nonfood
Chcete rostoucí značky? Ne každá inovace pomůže
16:15-16:45

Přestávka na kávu a čaj

16:45-18:30

Blok D: Paralelní programové bloky

D1: Data pro strategické inovace
D2: Customer experience: dejte něco navíc
18:30-19:30

Networking & Welcome Dinner

19:30-23:00

Společenský večer

Večerem provází
Matej Cifra – Sajfa , moderátor

Special guest: Mig 21

Během večera vyhlásíme vítěze ocenění:
or2024_rgb_color.png
mig_21_web.jpg
Druhý den

čtvrtek - 27 / 3 / 2025

09:00-10:45

Předběžná témata paralelních programových bloků E

(může ještě dojít ke změnám)
E1: Retail management se zárukou
E2: Kompetence pro moderní retail
E3: Inovace pro platební řešení
10:45-11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30-13:15

Předběžná témata paralelních programových bloků F

(může ještě dojít ke změnám)
F1: Inovace prodejních míst: Co skutečně funguje?
F2: Inovace v potravinářství
F3: Retail Media: Kde se komunikace mění na prodej
13:15

Závěrečný oběd